ILMU PENGASIHAN


Nasrudin
dinoghani@yahoo.com

Salam para Sesepuh, ingin berbagi Amalan untuk Kampus Wongalus

BISMI AKU AMBIL ROH MU…….(Nama) SE ROH DENGAN AKU, ARRAHMAN AKU AMBIL HATI MU……..SEHATI DENGAN AKU
ARRAHIM AKU AMBIL BADAN MU…… SEBADAN DENGAN AKU, 41 KALI DITUTUP DENGAN BACA BISMILLAH 24, SEBAIK2 NYA SELEPAS SOLAT tHAJJUD DIIKUTI SOLAT HAJAT,

ditengah malam Samasa beramal bayang kpd yg dihajati,sebanyak 41 kali selama tiga mlm atau 7 mlm, Digunakan untuk kebaikan , misal nya untuk dinikah. Kaau dizinkan Tuhan yg dituju datang menemui nya kerana tak senang selagi tak jumpa kpd yg mengamalkan ini, terima kasih. @@@

UNTUK TAHAN GIGI, MANTRA NYA,” TOK ASA TOK ASI, PATAH TANGGA IKAT BESI, TEGUH TEGANG AKAN GIGI. DGN BERKAT LAAILAHAILALLAH, MUHAMMAD RASULULLOH,”
Caranya :Kain yg dipakai untuk mandi (kain basahan) selepas mandi kita perah airnya, kemudian untuk perahan yg terakhir kita gigit dengan gigi semesa kita perah kain tu, selepas baca mantra diatas, mudah2 an, terima kasih. @@@

Categories: >>PERPUSTAKAAN UTAMA | 58 Komentar

Post navigation

58 thoughts on “ILMU PENGASIHAN

  1. Suhaimi

    Asalamualaikum
    saya terima ijazah ilmunya..

  2. erlangga

    assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya mohon ijin mengamalkan

  3. assalamualaiku,,,,
    ikut menyimak ajaaa…..

  4. Bani

    assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya mohon ijin mengamalkan

  5. OrangHalus

    assalamu alaikum wr wb qobiltu, mohon ijin mengamalkan

  6. Ali Kimsoon

    assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya mohon ijin mengamalkan

  7. Ali Kimsoon

    maaf mohon nanya….apa itu bismillah 24…

  8. Masharis

    assalamualaiku,,,,
    ikut menyimak ajaaa…..

  9. assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya

  10. tiang bungkuk

    numpang liwat…

  11. ventho

    thanks segera sy akan mengamalkannya 0816766301

  12. Erlangga

    @ Vento : Salim mas,,, Btw Tinggal di kota apa ya mas kalau boleh tau ?

  13. yudi

    gimana kabarnya ki taofik?? semoga sehat sejahtera.

  14. yon

    mohon izin mengamalkannya

  15. Nasrudin

    Dengan lafaz Bismillah hirrah maanirrahim, saya izinkan dengan ikhlas untuk digunakan kejalan yg dibenarkan 0leh Syarak, semga diberkati 0leh Allah Subha nahu wata’ala, nanti kemudian kan menyusul Bismillah 24 dan Bismillah Sembilan, Insya ‘Allah yg ada dlm simpanan sayadan kalau sesepuh yang tahu mhn dibabarkan dan dan kalau ada kesilapan dlam penulisan t0l0ng dibetulkan.

    NAMA WALI2 ALLAH
    DIBACA SELEPAS MANDI UNTUK MINTA PERT0L0NGAN DGN IZIN ALLAH.
    BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM.
    1. ASTURYA AHLAL WAKTI
    2. YA RIJALAL GHAIB
    3. YA AT QIYA
    4. YA NUQBA
    5. YA NUJBA
    6. YA ABDAL
    7. YA AUTAD
    8. YA GHYAA0US (penjaga Batullah)
    9. YA QUTTUB (penghulu segala Aulia)
    10.YA BULYA IBNUL MULKAN IBNUSYAMIBNU NUH.

    Sampaikanlah apa2 niat kita dan hajat kita

    MENGHADAPI MUSUH YANG MERBAHAYA
    BACA 7X KETIKA NAK MELANGKAH KETEMPAT ITU.
    BISMILLAH HIRRAHMAANIRRAHIM
    WAIN YA YAM SASKAL LLAH HU BIDHUR RIN FALAA KAA SYIFA LAH.
    TIUP KEKANAN 1X, KEKIRI 1X, KEHADPAN 1X, KEBELAKANG 1X, KEATAS 1X, KEBAWAH 1X,KEDALAM 1X SETELAH MELANGKAH DAN SAMPAI KPD MUSUH DIDAPATI MERBAHAYA KERANA BERSENJATA DAN SEBAGAI NYA BACA ITU DAN HEMBUSLAN KPD MUSUH ITU, BILA BERTEMU MUSUH BACA AYAT INI DAN HEMBUSKAN KEARAH MUSUH;
    QUL LANY YUSHI BANA ILLA MAA KATABA
    INSYA’ ALLAH SENJATA MUSUH ITU TIDAK AKAN MELETUP ATAU TIDAK MEMBERI KESAN, BAHKAN JATUH IA KETANAH.

    Saya babarkan kepada Kampus W0ngalus, dan yg terlebih baik nya bacaan itu rujuk kpd Ustaz atau guru Agama sebab saya tulis dlm huruf Rumi, untuk pembetulan sebutan nya, semga diberkati Allah, terima kasih, assalamulaikum

  16. Nasrudin

    Wa alaikum salam… kpd yg memberi Salam, maksud kedalam 1x, kedalam diri, mhn maaf…

  17. Erlangga

    @ Nasrudin : Saya Mohon ijin mengamalkan,,, Maaf Saya Bertanya mas,,, Nabi Khidir(Bulya ibnu mulkan) dan Semua Golongan Waliyulloh Di atas Di Salami Atau Di Salam dengan Ucapan : Assalamu alaikum ya ……,,, Begitu dulu Ya mas ? atau Cuma Di Sebut atau Di Ucap ? ? maaf Kalau Saya Banyak Bertanya

  18. Nasrudin

    @ Erlangga; Sebaik2nya ucapkan lah salam secara jama’ atau kpd satu2, mudah2 an berkat dunia dan akhirat silakan diamalkan…..Amin.

  19. Nasrudin

    Salam……Kepada Kampus, saya berk0ngsi amalan,

    KALAU KITA DITINGGALKAN KEKASIH ATAU ANAK, ISTERI, ATAU SUAMI MENINGGALKAN RUMAH TANPA IZIN(PAMIT) BACA LAH YAA KH00LIQU 5000X INSYA ALLAH DENGAN GERAKAN DARI TUHAN MENGGERAKAN HATI MEREKA YANG PERGI KAN KEMBALI, BEGITU JUGA BILA ADA KEHILANGAN , S0LAT HAJAT 2 REKAAT, SELEPAS SALAM BACA LAH YAA KH00LIQU 5000X.
    @ KLH00LIQU (YANG MENCIPTA SALAH SATU ASMA ALLAH)

  20. Nasrudin

    @ KH00LIQU, MAKNA NYA YANG MENCIPTAKAN..

  21. Nasrudin

    @ Ali Kims00n BISMILLAH 24,
    RUJUK KPD K0MEN SAYA PADA ISMU ADH0M NABI ADAM DISITU ADA TERCATIT BASMALLAH 24, TERIMA KASIH.

  22. dara

    assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya mohon ijin mengamalkan

  23. OrangHalus

    Aslkm @nasrudin, tuh amalan2 dari kitabnya tok janggut ya?

  24. OrangHalus

    salam dulu @nasrudin, q dari sbh, m’sia…. dpt kitabnya dari mana?

  25. SINGA MARANTEE

    assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya

  26. OrangHalus

    tuh amalan menghadapi musuh yg merbahaya, amalan2 ilmu selendang merah ghaib, ada lg tatacaranya dan yg slanjutnya, sila lanjutkan biar jls buat semua!!…

  27. Erlangga

    @ Nasrudin : Terima kasih penjelasannya

  28. Nasrudin

    @dara Silakan
    @OrangHalus, saya dari M’sia (Negeri Terengganu). memang amalan tersebut ada Dlm Kitab Pagar Hikmat ( Amalan Tok Janggut, gelaran nya dari Perak), Amalan selendang Merah (kalau Di M’sia) mula terkenal selepas peristiwa 13 Mei, dan selalu dihubung kait dengan Panglima Kiyai Saleh Johor), Saya cuma ambil sedikit amalan dari murid Kiyai Saleh Orang Fatani Selatan Thailand Haji Mat Karam/ Haji Abd karim (Tok Ayah) yg telah kerahmatullah sekitar tahun akhir 70an dulu. Kalau mahu lebih lanjut silat cari perwaris amalan Kiyai Saleh, mungkin ada juga dari Sabah, yg induk amalan nya “AYAT EMPAT ” yang terkenal itu
    @SINGA MARANTEdan semua nya Waalaikum salam

    Sekian , terima kasih, harap berbanyak maaf

  29. Nasrudin

    Assalamulaikum semua ini hanya pengalaman saya dan kalau ada Para Sesepuh yg ingin bagi pencerahanya dengan besar hati saya terima;
    Tidak berapa lama dulu saya sangat berminat dgn hal2 misteri, ghaib dan yg seumpama nya; Sejak tahun tahun 70an saya suka berdamping dgn orang2 tua dan orang2 lama, tidak semua apa yg diterima itu diterima pakai, mungkin tidak layak dgn saya, atau pun tak sesuai dan sebagai nya.
    Dalam pencarian saya, didatangi yg mengaku DiRi nya WALI 10, dia membahagi amalan nya begini.

    BISMILLAHHIRRAHMAANIRRAHIM 50 X
    ALHAMDULILLAH HIROB BIL ‘ALAMIN 50X
    SURAH AL IKHLAS (QULHUWALLAH HU AHAD HINGGA AKHIS) 50X
    YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM 100 X
    YA ALLAH YA SOMAD YA JABBAR 100 X
    YA ILLAHI, YA ROBBI, YA ZALJALALIWAL IKRAM 500 X,
    AMALKAN SELEPAS SOLAT ISYA’ TIAP SECARA ISTOQOMAH TIAP2 MALAM JADIKAN AMALAN ….Kalau dizin kan Alloh kata nya kalau keadaan terpaksa Boleh berjalan diatas wire eletrik dan bersilat diatas nya, saya amal juga hanya sedikit2 , dan terus terang saya tak boleh buat mcm itu.
    Saya mahu tanya, berdaskan bacaan yg di beri tidak ada salah nya (rasa sayalah), dan betul ke yg dtg itu WALI 10 ?
    Bagi yg yg nak amalkan terserah, silakan, tapi kalau boleh Para Seseouh yg berpengalaman bagi pendapat dan pencerahan semoga bermenafaat untuk kita, sekian, mohon ampun maaf…

  30. OrangHalus

    Aslkm Wr Wb @nasrudin, trimksh krn sudi menjelskan, disini (kk,sbh) sebenrnya sudh lama tidk kedengaran lg pengmal ato guru ilmu selendang merah tersebut (dulu2 mmg ada)&femes perguruan ni d sini, guru kami menuntut ilmu tersebut dengan tok kyai janggut putih d sambas, kalimantan ? (dsana dglr amalan selendang merah ghaib), dari segi amalan2nya mmg ade persamaan dengn selendang merah cuma pemakaian selendannya brbeza@berlainan

  31. OrangHalus

    @nasrudin, buka2 la sikit amalan selendang merah versi semenanjung tuh! buat pengetahuan@tatapan kami di sini!….. bnyk2 pun boleh kalo sudi,

  32. heru

    assalamualaikum….saya terima ijazahnya ,mohon ijin mengamalkan.

  33. ari

    Aslmlkm,
    ki..
    mohon izin untuk amalkan,
    mugi” berkah,
    amin.
    Nuwun,
    Wslm

  34. alex

    saya trima ijasahnya mhon ijin mengamalkannya

  35. oyong girang

    assalamkum mohon ijin ngamalkan

  36. OraEtLabora

    saya trima ijasahnya mhon ijin mengamalkannya

  37. Jamal

    Saya terima ijazahnya mohon ijin mengamalkannya

  38. Semua nya yg berminat ya silakan semoga ada menafaatnya amin.

  39. assalamu alaikum wr wb qobiltu,,, Saya Terima Ijazahannya mohon ijin mengamalkan

  40. @ Sugeng Lestarianto: Walaikum salam ya sila kan,mudah2an ada keberkatan, amin

  41. yang punya ilmu pelet tanpa ritual kasik tau dong di nomr 082115118826

  42. Johari

    mohon izin mengamalnya

  43. nunkyuni

    Qobiltu ijin mengamalkan

  44. nasrudinkb

    Salam….. yg berminat untuk beramal silakan, semoga ada keberkatan ….dgn Rahmat Allah, kabul.

  45. tapek

    jangan mudah untuk terpengaruh dengan ilmu-ilmu yang kita belum pasti akan kesahihannya kera di bimbangi akan mertosakkan kita kelak.tidak salah untuk beramal tapi carilah amalan yang di ijazahkan secara terus atau langsung.setiap dari kita kan di pertanggungjawabkan diaatas setiap amalan dan perbuatan.sebagai insan dhaif saya berharap kita boleh sama-sama untuk belajar secara talaqi untuk menyelamatkan kita dari azab neraka kerana setiap amalan yang tidak ada kaitan dengan sunnah adalah biddah dan setiap yang biddaah itu adalah sesat…lau berminat belajar datanglah ke terengganu untuk diterima berguru dengan keturunan tok ku paloh insyaalah akan diterima sekiranya kita ikhlas

  46. leena

    asm..

    izinkan saya mengamalkannya kerana saya kini telah dikhianati dan dianiaya oleh kekasih saya.

  47. hafiz

    tuan guru..ijin amalkanya

  48. bunian

    qobiltu. minta izin mgamalkan ilmu pengasihan di suatu saat nanti. alfatehah send

  49. cute

    mohon izin mengamal

  50. suzana

    Asalammualaikum Nasrudin, saya minta izin untuk mengamalkan.. terima kasih..

  51. tsani pateh rinjani

    qobiltu ilmu pengasihannya

  52. marisa

    mohon izin amalkan amalan ini tuk

  53. ayub

    assalamualaikum,mnta di ijazahkan ilmu pengasih ini……….

  54. Abdul rizal

    Asalaamualaikum wr wb . . .
    Salam takzim ki . . .
    Salam sejahtera untuk anggota KWA . .
    mohon izin jadi anggota KWA

    nama : abdul rizal
    almat : pasar rebo,jakarta timur
    no.hp : 081806301870
    email : tarmangembil@gmail.com

    terima kasih . . .

  55. Muh Hasan Sibthi Rosul

    Assalamualaikum Wr,Wb.Kepada pengasuh Forum Wong alus.Salam takdim dan mohon perkenan terima saya menjadi sahabat dan seakiligus muris.Kpada sodara2 yang lain,salam kenal.
    Dalam kesempatan ini saya berharap bantuan kalian yang punya keilmua batin.Sudi kiranya sdr2 mndoakan atau mengijazah ilmu peluluh/pemikat hati supaya cinta tergila2.Saat sy sdang pisah ranjang dg istri sy ingn istri kmbali dtg n rujuk,rukun kmbali mmbina rt.Kami ada 2 anak yg masih kcil2.Bsar harapan kpd pngasuh serta sdr2 dimanapun berada mohon bantuan doa dan ijazah keilmuannya.Sebelum dan sesudahnya saya ucapkn terima ksaih.
    Wassalam

  56. wira ika

    assalamualaikum wr wb
    saya mohon bantuannya kpd teman2 skalian mohon amalannya untuk saya amalkan.
    kekasih saya meninggalkan saya, sebenarnya belum benar2 meninggalkan saya. tetapi saya hubungi tidak pernah nenjawab telp/sms saya. kalo toh pun menjawab skali 2x jawabnya setelahnya tdk mau merespon sama skali.
    dia pernah berjanji akan mengajak saya ke langkah yg lebih serius, dia pun pernah berjanji akan menjadikan saya guru bhs korea d kursusan dia. tp sekarang lebih sering untuk mengajak saya berpisah, tapi saya tidak pernah mau karena saya sdh sangat sayang kpd dia meski umur kami beda jauh.hub kami sdh ada 1thn 7 bln jadi saya berat utk berpisah dg dia.
    1 bln ini kebiasaan dia berlama2 facebookan bahkan sampai 1.5 jam lamanya, klo saya tanya psti d jwb jangan brpikir mcm2 hanya promo kursusan aja d fb.
    sebelum2nya saya pernah pergi k dukun ternyata dia berhub dg salah satu muridnya terdahulu dan menjalin hub via fb sampai skr.
    dulu, saat sy mengantarkan teman saya k dukun saya iseng2 tnya perihal saya. untuk diketahui setelah jadian dg dia saya d kasih parfum saat saya tanyakan ternyata parfum saya telah di “asma kan”.
    saya benar2 telah jatuh cinta pd dia saya sampai g doyan makan dan tidur dengan nyenyak pikiran saya terpusat pd dia sampai kurus
    seminggu sblm puasa ramadhan saya ke dukun dkasih ritual untuk “syarat” dan mengasapi foto kekasih saya, merasa blm mempan saya kmbali lg ksna dan lagi2 saya dsuruh mengasapi foto dg bunga kantil. msh jg g mempan 2 hari lalu saya balik lagi saya d bawain bungkusan kecil brisi candu dan foto untuk d tanam d sebuah makam. karena sy tdk berani sy pasrahkan k paranormal tsb. saat menginjak hari k2 ini sy blm mwrasakan ap2 yg katanya mbah tersebut insyaallah akn kantil setelah d tanam.
    dua minggu yg lalu saya sngaja bertemu dg pacar sy, saya berjalan beriringan dg motor masing2 setelah smpai per3an pacar saya meludah d dpn saya dan sorenya dia meng update status doa para ulama kyai dan guru2 akan kabul insyaallah. saya curiga, keesokan harinya sy dtg i dukun tersebut dn sy bertanya tnyta saya d jauhkan oleh kekasih sy sendiri. yg bkin sy tdk trma adl smua janji2 nya tdk ada yg d tepati, lanjut sang dukun pacar saya ingin meninggalkan saya karena punya janji terhadap saya. saya mohon bantuan teman2 skalian kiranya doa/amalan apa yg harus sy kerjakan saya benar2 sakit hati dtinggal tanpa sebab musabab.

    wassalamualaikum wr wb

  57. ass.isin tuk amalkan send fateha doank trim,s

  58. lala

    Izinkan sy amalkan ilmu ini.. trima kasih..

Tinggalkan Balasan

Buat website atau blog gratis di WordPress,com. The Adventure Journal Theme.

