ILMU PAMANIH MUKO


AI BANAMO SARI RAYO AKU SAUK BAKURAH-KURAH
TAGAK AKU SEPERTI PAYUANG DUDUK AKU SEPERTI BULAN
INDAK ADOH AKU DUDUK SAURANG JUO BINTANG TABIK DI KANIANG AKU SARI MANIH TANGGULI BUKAN TANGGULI NAN MANIH AKU NAN MANIH DI PANDANG (URANG NAN BANYAK) BERKAT KALIMAT LAILAAHAILLAH MUHAMMADARASULULLAH
Baca mntranya 1X setelah bangun tidur pagi, trus kasih tnda tmbah (+) di kening/jidat/batuk kita sma jri telunjk tngan kanan. klw mo untk satu org kata URANG NAN BANYAK d gnti sma nama org yg kta tuju.
sblumnya n sesdhnya mhn maaf. Thank @@@

83 thoughts on “ILMU PAMANIH MUKO

  1. baa ko jo bapantun //rancak bana// sekalian jo minyak situang tuang nyo adokan ///ha ha ha //salam kenal ery lim hu hu pakanbaru

  2. ralat ada yang kurang mohon di tambah bagi pengamalnya di kata SARI MANIH TANGGULI (MANIH) BUKAN TANGGULI NAN MANIH Dst… kta di dalam kurung yg di tambah trimksih..

  3. Assalamu’alaikum.
    Salam hormat sy utk para sesepuh n pecinta kampus ini.
    Mhn tany y sesepuh, apa bnr sesepuh yg mengijazahkn ilmu dr ranah minang ne sama dgn sesepuh yg mengijazahkn d salah satu majalah supranatural.
    Krn do’a nya sama hny perbedaanny tanda (+) d tls dgn jari manis it kl d majalah.
    Maaf y sesepuh.
    Sy hny ingn tw n mhn ijazahanny.
    Mas eri@iyo.. Den satuju bana th uda.

  4. ilmu pamanih muko adalah ilmu pemanis wajah fungsinya agar wajah terlihat tampan, cantik…
    salam kenal semua.

  5. sdr ray pranata: ya benar ilmu pemanis wajah ini juga pernah saya baca di majalah supranatural “M” beberapa tahun yang lalu, beda mengamalkannya cuma pada telunjuk atw jari manis.

  6. BAA KO JO////BIAR MANIH MUKO KASILAH MADU JO GULO// MANIH TUU JA MACAM MACAM////HA HA HA //IYO NGAK JOO

  7. Mas Anas@penggemar majalh it jg y mas.
    Salam kenal y mas anas.
    Mas ery@hehehe…
    Betul th uda…
    Asal jan pake lado…
    Salam knl y mas ery d pku.

  8. Assalamualaikum.Wr.Wb.Apa Boleh saya mengamalkannya, umur saya masih 15 tahun???

  9. @ ass ray //kalo awak asli melayu campur jawa dan minangnya ada juga///karena besar dilingkungan pasar ///saya pernah ke surau gading sehk isamail//thn 2004 /ya kalo pasir taulah sedikit//juga ke nikum alm kalifah saleh///thn 2006 sekarang uda ngak aktif lagi ya jalani apa adanya aza //kalo amalan ilmu minang insyaalh saya lengkap//sampe tinggam .santau /pamanih /gasing tangkurak/naikan galang galang//pokonya dary yg baik sampe yg jahek bana ado///tapi lah banyak awak bajalan utk apo ndak ado gunanya/ilmu gituan cukup satu aja ///kenalilah dirimu maka kenal akan kenal tuhanmu///jadi kesimpulannya banyak aja zikir yg tak putus putus 24 jam//karena setiap detik nafas kita ini dipertanggung jawabkan kemana arahnya ///tp jgn lupo syariat nya baru naik tharikat/hakikta dan makrifat///maaaf ray bukan ambo sok tau ya cuma itulah yg awak dapek/salamo bajalan//karena ambolah bosan ilmu jin /khodam ndak ado yg datng ciekpun sabarek apaun rituanya//ambo juga ndak tau ntah ado ilmu ntah ndak krn yg namanya ilmu menurut mursid ambo ngak bisa diterawang atw diambil urang////ray di rohul /pasir pangarayan dimana//////maaf buat rekan rekan ini jgn salah paham sama sy ini hanya pengalaman saya aza/////

  10. Uda Ery@ngeri bana th pengalaman uda, smpi ado pulo gasiang tangkurak.
    KCB (kane Cirik Barandang) lai uda..?
    Hehehe…
    Cando yo uda.
    Ambo asli urang sumatra. Tp kini ambo tgl d pasir.
    Ambo kiro uda ko urang chinese.

  11. Salam kenal Mas Ray, saya dr Pakan alias Pekanbaru…
    Salam kenal jg buat Mas Ery.
    Saya baca Uda Ery guru tenaga dlm, apakah yg di cabang dekat SMK Labor Pekanbaru???

    Mas Ray, Di Pasir banyak racun ya…?

  12. Salam kenal Satriaml151, buliah jo ilmunyo.
    dima kampuang?
    Ambo ka batanyo, baa caro maracik mani gajah???

    Share taruih ilmu Sumbarnyo…ambo mandukuang, Assalamu`alaikum…

  13. @ ass arif///yg digobah tu satria nusantara///kalo awak ngak ado buka do ///masih malu dipanggil dukun///tp kalo awak budi suci rif///arif di pekan dimano rif////

  14. Uda Ery, ambo di Tangkerang dlm.

    Ambo punyo kenalan Guru Budi suci, tinggalnyo di Tenayan jalan badak Kulim.
    Alhamdulillah, banyak pencerahan yg ambo dpt dr beliau…maklum msh belajar.

    Mas Ray, kabarnya di Pasir banyak mani gajah…hehe!!!

  15. @ arif ///tu pak kancil namonyo///sama buyung ketek///satu guru sama nyo tu///tp awak kurang akrab sama pak kancil//cuma samo buyung ketek///dulu sering kumpul////kalo awak dulu di panger hidayat//

  16. klo mamakai ilmu pamanih tu ciek pantangnyo. Jo samuik.. bisa babahayo klo tagak dakek samuik.. ha.ha.. bagarahnyo, jan dimasuakan ka hati..

  17. Saya udah bertahun menggunakan ilmu ini, saya dapat dari majalah M*s*e*i, cara sama tapi menggunakan jari manis sebelah kanan, khasiatnya memang terasa. walaupun begitu saya mau Qobiltu juga disini ya, izin saya mengamalkan…….

  18. mhon pncerahan lh buya…
    apa saja pantangan nya??
    baa caro ma agiah tando + d kaniang . apo d masuak an jari wak tu d mulut lalu batuak.??
    abrar9191@yahoo.com<<<<<<klo bsa kirim nduang dih ??

  19. ciek lai,,mintak ijin ambo mamakai ilmu ko yo guru, ambo cubo lu dih, doa an ambo dunsanak sadoe a??? tarimo kasi bnyak.

  20. mbh tolong izinkan awak mamakai pamnih mungko yo mbh,,,tolong tunjuak ancaro nyo liak mbh sekian terima kasi

  21. ass..
    Bismillaahi,,mohon izin mnGunakn Ny n ijazah ny..yaa Guru. Dan ridhoi lch murid mu ini agr trcpy apa” yg mnjdy mkSud N tuJ”n d hati..amien
    Alhamdulillaah ku pnjAt kn pd NY..
    N smg Allah mmBlaz smua kBaekn Guru_al-fatehah..

  22. Bismillah Qobiltu..mhn ijin mengamalkan dan izin pula buat keluarga dan orang lan sekiranya d butuhkan
    Baarokallah alaik.

  23. wooooooyyy.

    zaman kini pamanih paliang rancak.
    cari pitih sabanyak2 nyooo.
    kalau pitih banyaaak.
    malakek anak gadih tu sado nyo mah..

    indak paralu di panggia nyo mancaliak.
    indak paralu di imbau inyo datang.

    hehee.

    *motivasi biar lebih semangat bekerja.
    ingaaat, kita bakal jadi bapak buat anak kita kelak (bagi yg blom nikah)

  24. wak nak btanyo ciek da…………….

    kalau ciri-ciri anak gadih nan pakai pamani muko ba a bntuak nyo da….? apo bs di cliak spinteh lalu j di mukonyo, atau ba a mohon penjelsanyo da.

    kmngkinan ambo kanai dk ilmu t…………….. hehehehe
    kjadiannyo mdelko a, ambo prnah bsuo j cwek, dk lah mlai knal tntu acok bgarah2 siap t dk nmuah ilang lae do dr pkran……..

    bnyak anak gadih yg acok knalan trus bgarah2 indak mdel ko bn rsoe do pkiran, ka inyo trui senyo pikiran da…….

    mohon jawabanyo dari UDA LIEM dan SESEPUH-SESEPUH WONG ALUS

    terimakasih sblumnyo…..

  25. miakku tergenang genang tergenang di atas tangan dayang manih dayang tarikaik tarikaik batabu bungo bukan seikho nan manih bukan tanguli nan manih aku nan manih di pandang anak sidang manusia nan banyak barakat la”ilaha”ilallah

  26. Ado Ciek Lai Jo ……

    Biss ………..
    BAJUKU SISIAK TANGGILIANG
    TALATAK DI ATEH BATU
    BADAN KU BAK DI GILIANG
    MUKO KU BAK DI SAPU
    SARI MANIH TANGGULI MANIH
    BUKAN TANGGULI NAN MANIH
    AKULAH NAN MANIH DI PANDANG
    NAK BAJANUR YANG BANYAK

    (Info : Untuk Kata BAJANUR Ganti Dengan Orang Yang Kamu Tuju)

  27. Mantra Pamanih Muko…

    Hak Kulak Kalapia Anjiang
    Rambuik ba Sibak Colak Manintiang…

    Caronyo”
    Jago lalok Agiah Tando ( X ) di Kaniang
    Pakai Talunjuak Kida…

    Salamaik Mancubo…

  28. ado c lae koha?
    “den lipek baju den lipek”
    “den lipek ateh malapari”
    “den malakek baju balipek”
    “sarato jo anak bidadari”
    “barakatullah lailahaillaulah”

  29. sari allah namanyo aku sari basuo sari nikah allah ta’la saksi aku allah ta’la wali aku ka ramatullah bacarai allah jo nabi nangkok bacarai engkau dengan aku barakek lailahailallah.,.(engkau di tukar dngan nma yg di tuju)

  30. salam saudara.. Ilmu ini sm spert yg pernh aq gunakn.. Cma bezany hrus ada bsmlhrm.. Saudara yudie ds sebrng ind0n yg berikn aku.

  31. Assalamualaikum sanak sadox,,
    ko dari ambo ado lo pakasiah ciek a,,
    tapi carox pakai rokok sanak,,
    untuak anak mudo yg lai marokok cocok bana,,

    bismillah,,,
    assalamualaikum yaa nur muhammad,,
    hai si jintan namo xo timbakau,,
    tumbuah xo d tanah gurun,,
    batang xo saluak basalam…
    Daunxo panau simalampar,,
    di racik si rajo gilo,,
    talangkan si(nama target)suruik setupak,,
    jangan ceraik kan aku,,
    aku mamakai doa pakasiah,,
    doa pakasiah si angin lalu,kapado si (nama target) hu allah hu nur muhammad,,

    caroxo…baco 1x j suaro perlahan ka sebatang rokok,yg nampak tembakau xo,,jan k filter x lo,,tasarah lh ap rokokx,,sampoerna,class mild,,dji sam soe,,pkok xo tasarah,,

    sasudah tu latak an rokok d talingo kida,,
    baka rokok td d dakok target,,usahoan terhirup dek target asok x,,
    kalau lh ado respon dari target,,buang rokok tadi,,pijak puntuang xo j kaki kida,,

    sekian smga bermanfaat,,

  32. ilmu pamanih mngko..
    Pepek barancuak anjiang pantek cepok kontol kalapia anjiang
    itu ma sanak ilmu nyo alh wk ijasah an tuak snak yg gilo

  33. Ko Ado Pitunduak Aa

    Bismillah
    Alif mati min mati
    alif tiado mati
    hanyo (si anu) yg mati
    mati fikiran nyo dek manantang aku
    hanyo hiduik fikiran nyo manuruik karandak aku
    Hu Allah

Berikan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s